28 Temmuz 2016 Perşembe

TIRNAK BAKIM RUTİNİ



Herkese merhabaa... Uzun zamandır manikür videosu için istek alıyordum nihayet hazırladım. Ama baştan anlaşalım videolarım son derece ilkel koşullarda çekiliyor o yüzden çekim ve görüntü kalitesi çok muhteşem değil. Sırf bu yüzden video işini yapmamayı düşündüm ama en azından fikir versin diye acemi işi de olsa hazırladım... Önce videoyu izlemediyseniz buyrun izleyin sonra da neler kullanmışım detaylı bahsedeyim...


Eveett şimdi sırayla kullandığım ürünlerden bahsedeyim size...
1.MANİKÜR ÇUBUĞU/ PORTAKAL ÇUBUĞU



Bu çubuklar çok sorulmuştu nereden temin edebiliriz diye. Ben fotoğraftaki ürünü 7 liraya Rossmann'dan aldım. Bunun yanısıra İnstagramdaki nailart malzemesi satan sayfalardan, Yves Rocher, Watsons ve Gratis gibi yerlerde bulabilirsiniz... Etlerimi nazikçe itmek için veya oje sürdükten sonra kenarlarını temizlemek için kullanıyorum genelde.

2.FLORMAR GENTLE CUTICLE REMOVER


Bu yaklaşık 1 senedir düzenli kullandığım bir ürün sanırım 3. şişesi ve bir 3 şişe de stoklarımda var... %50 indirimdeyken stoklamıştım siz de indirimlerini takip edebilirsiniz. Ürünü tırnak etlerimize biraz tırnağımızın üzerine gelicek şekilde uyguluyoruz. Ben flormarın tırnak eti iticisini kullandım ama siz portakal çubuğu ile ya da sadece elinizle ovarak bile kullansanız faydasını görürsünüz.


 3. FLORMAR CUTICLE PUSHER



Yine indirimde yakaladığım bir ürün. 4.90'a almıştım ama normalde 7.90'a satılıyor dikkatli kullanılırsa çok memnun kalınacak bir ürün. Ama fazlası tırnak yüzeyine zarar verebilir. Tırnağa uyguladığımız stickerların fazlalıklarını kesmek için daha çok tercih ediyorum.

4.KALYON TIRNAK VE TIRNAK ETİ PEELİNGİ


Jel kıvamlı içinde mavi tanecikleri olan bir ürün. Tırnağınızdaki ölü derilerden kurtulmanız için önerebileceğim bir ürün. Etleriniz yumuşacık oluyor nemlendirmenize de yardımcı oluyor. 6.5 liraydı sanırım Watsons ve Gratislerden kolaylıkla temin edebilirsiniz. 

5.KALYON TIRNAK SERTLEŞTİRİCİ


İşte son zamanlarda olmazsa olmazım dediklerimden biri. Kesinlikle uzatmak isteyenlere tek tavsiyem. Bunu kullanmaya başladığımdan beri tırnaklarımın uzayabildiğini gördüm. Uzun kullanamıyorum hemen kısaltıyorum ama orası ayrı :)

6.ALTERRA TIRNAK ETİ KREMİ 
 
Yepyeni taze favorim ve bundan sonraki vazgeçilmezim işte buuuu!!!
İçeriğinde organik badem, organik jojoba ve organik kayısı çekirdeği yağı var. ETleri yumuşacık yapıyor ve çok hoş bir parlaklık veriyor etlerinize ve tırnaklarınıza. Miss gibi kayısı kokuyor. Yağlı bir yapısı yok oldukça hafif yapılı ve çabuk emilen bir krem. 15 ml ürün için 6.90 çok uygun geldi bana. Rossmanlardan temin edebilirsiniz. 

BONUS: AVON CARE ROYAL JELLY HAND, NAIL & CUTİCLE BALM


El kremi önerisi isteyenler için bu da burda dursun ama ben yazın kullanmayı tercih etmiyorum. Havalar biraz soğusun ayrı bir yazı hazırlarım onun için. Bendeki ballı olanı. Kokusunu çok sevdiğim için bunu tercih ediyorum. 

Manikür sonrasi yumuş yumuş tertemiz hissediyorsunuz... 
Haftada bir kez bu rutini tekrarlıyorum mutlaka.
Umarım faydalı olmuşumdur. Yorumlarınızı bekliyorum...
Sevgiler :*







2 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil