30 Mayıs 2017 Salı

LOREAL SAF KİL DETOKS MASKE


Herkese merhabaa... İnstagram storyde yüzümde görüp çokça sorduğunuz maskem Lorealin yeni maskelerinden yeşil kutulu olan saf kil maskesi. Detoks etkili olduğunu ve arındırma vaadettiğini söylüyor. Ben avonun fondöten fırçasıyla ince bir tabaka halinde uyguladım...



Kurumaya başladıkça açık gri oluyor rengi. Normalde kil maskeleri cildi epey bir kurutup geriyor ama bu maskede ben aşırı gerilme yaşamadım. Nem kaybı hissettirmedi bana. Yaklaşık 10 dk kadar kaldı yüzümde. Kuru hali de sert değildi cildimin yumuşaklığı maskeliyken bile hissediliyordu. Maskelerin kokusu benim için önemli bir konu alerjim olduğu için her ürünü kullanamıyorum. Kokudan yana herhangi bir problem yaşamadım. Yıkadıktan sonra cildim inanılmaz parladı ve arındığını temizlendiğini gözlemleyebildim. Sağlıklı bir parlaklık kazandı. Ürünü bitirince yazımı güncelleyeceğim... 
Gratis indirimlerinde veya herhangi bir yerin kozmetik indiriminde loreal ürünleri uygun fiyatlara geliyor bencer şans verebilirsiniz. Kullananlardan yorumlarını bekliyorum.. Sevgiler...

1 yorum: